Friday, September 23, 2011

Hei, kallid lugejad!


No tere jälle.. olen tagasi!

On möödas ikka päris mitu kuud, kui ma viimati postitasin. Miks ma uuesti kirjutamist otsustasin alustada? Täpset vastust ma ei teagi, ehk sellepärast, et palju on juhtunud ning palju on neid, kellega ma enam nii palju ei suhtle, kuid kindlasti on neid vanu sõpru, tuttavaid ja sõbrannasid kes endiselt tunnevad mu vastu huvi.

Hetkel olen järjekordselt külmetunud. Jäin koolist koju, et ennast ravitseda ning tervemana saaks Pärnusse minna, mitte nagu eelmine kord. Ravimine täitsa õnnestub, tehtud jalavann, mitu laari sooja Karmolisega teed ning salviga olen jalatallad ning rinnaesise kokku määrinud Jaaaa, villased sokid ja sall on kaelas!
Pärnusse lähme me laupäevasee jalkamängu asjus, reedel lahkume, et saaks nautida ja pidutseda, wouhh.Tahaks juba nautida kvaliteetaega enda muskaga!
Lugesin just enda rahakogumispurgist mündid üle, 52.60 €. ( kogunud olen kuu või veidi rohkem..) Ise olen rahul ja kogun mõnuga edasi, kes teab, äkki saan kunagi rikkaks.. :)

Ahjaa, sain Musilt endale mega head kõlarid ka ja naudin nüüd täiega head muusikat & joon teed.

Teate, mis kurb on? Pettuda inimesTES, keda Sa kõige rohkem oled viimasel ajal hinnanud, austanud ja hoolinud. Teinud ja andnud endast kõik, sest nii ju teeevadki parimad sõbrad. Aitavad, toetavae ja hoiavad teineteist, ilma vastutasuta.. sest lihtsalt hoolitakse ja tahetakse parimat, kui on seda juhuslikult võimalus pakkuda. Aga no, tahtes parimat, võid rikkuda ka hea, see on NII õige, teate ikka seda!? Pole mõtet kiinduda kellegisse liialt, sest pärast on kukkuda valus, ikka väga-väga valus. Kui inimesed, kes peaksid Sind just kõige paremini ning rohkem teadma ja tundma, arvavad Sinust äkitselt midagi uskumatut on ikka raske olla.. Ei teagi, kas nutta või naerda. Nutta enam ei jõua, ega taha. Omaltpoot on ju tehtud kõik, et näidata- ma hoolin! Ja just need, kes ei peaks Sind nii palju teadma, aga puutuvad tihti kokku, teavad ka paremini missugune Sa tegelikkuses oled.. Naljakas ja ebareaalne. Miks loobuda kõigest mingi idiootse arvamuse pärast, mis pealegi ei vasta tõele? Oh, küll on see elu ikka raske.. Aeg parandab kõik haavad,kuid sageli jäävad nendest armid kogu eluks .

Jaa.. taas on mind valdanud mingi sädelusmaanija - uus vihmavari kivikestega, mega kifdid saapad, retud, kõrvakad ja pluus! Käekelladest pole mõtet vist rääkidagi :) Kui piltee teen näete kindlasti ka teie, ma luban! Samuti ostsin mingi aeg tagasi hularõnga ( põletab hästi kaloreid ja soodustab" sangade " kadumist ja.. ühe imehea tsellukreemi : Evelin Extreme 3D.

Koolis on läinud üllatavalt hästi, sain matemaatikas viiiie !
Ja.. üks huvitav leid, mu üks lemmikutest  Jessique-st väike postitus http://fornakorucci.blogspot.com/2011/08/peek-inside-jessicas-close.html#more  ,tema enda lehekülg http://missjessique.tumblr.com/ ning buduaaris :http://buduaar.ee/Foorum/User/profile/84894 .

Ja... http://media.tumblr.com/tumblr_lrl8nqcfX81r0p0lv.jpg - kõik on võimalik, kui püüda ja mina püüan kaaaa :) !





Esimene postitus ei saagi liiga pikk olla.. Olge tublid :)!

No comments:

Post a Comment