Wednesday, September 28, 2011

Ilmad on niiiii külmad..

No tervitused! Söön kummikomme ja kirjutan Teile, saavutus.. SEST ma olen niiii väsinud, mul on külm ja mu pea valutab ja üldse ei taha ega viiitsi ka! Äkki mul on sügismasendus !?

Räägin siis vahelduseks, mis juhtunud on.. Nädalavahetus Pärnu möödus üpris hästi. Oli nii head kui halba, sest draamadeta justkui enam ei saakski, aga loodame, et ikka saab.. Reedel olime kodused, tsillisime niisama Anna ja Johniga, jaa.. pisikestega korteris :). Laupäeval oli kell 10 mäng, kus Ropka omad said kolmanda koha. Päeval niisama töllasime ringi ja õhtul käisime Bravos ja Mirasis, mis kumbki mulle eriti ei meeldinud. Rahvas oli kuidagi tuim ja nagu maalt ja hobusega.. Pühapäev käisime Stefanis ja seal oli mõnus.. Terve menüü oli niiii ahvatlev, eriti pastad.. Siiski sõime kohapeal pitsat ja võtsime kaasa ka, nämmnämm! Istusime väljas, fliisisees ja oli mmm ! Käisime ka Kilingi-Nõmmel ja Kohtla-Järves, Viljandis ka.. vaatasime linnust ja värki, päris hea oli, sest ilm oli ilus, päiksepaisteline ja soe.. Ahjaa, Pärnust ostsin endale maru ilusad päiksekad ning mille muidug Musi ära rottis, tänks kallis :).Pühapäeva õhtuks olimee tagasi Tartus ja käisime Tsehhi lõbustuspargis, mis oli niiiii mõttetu..isegi suhruvatti ei müüdud.. :(. Veidi lohutasid mind Musi issi käest saadud kummikommid ja õhtune Cosmo kallima kaisus... :)
Esmaspäeva võtsime mõlemad endale vabaks..taastusime ja ravitsesime, puhkasime.. Jube missugune väsimus ja haigustunne vaevas peale nädalavahetuse magamatust.
Teisipäev ja kolmapäev ehk eile ja täna.. olid üpris üksluised ja igavad.. Koolis on ka nii tüütu ja igav.. Sügismasendus möllab täieega! Ahjaa, antibiootikumid on ka peal, kõrvapõletik vist, no jee :)! Kutsaga käime jalutamas ka, aga ega mu salenemine eriti ei edene, bööö!
jA.. KÕIGE ILUSAMAD DRESSID ON MUL NÜÜÜDSEST KA :)

Ootan juba nädalavahetust.. tahaks magada, pidutseda ja olla endale kõige kallimatega.. Kuid kõike head korraga ei saa ning alati peab mingi probleem ja draama olema. KASVAGEM suureks, kallid lasteaia kaaslased, siin,seal ja igal nurgal ;). Eks igaüks teab, kellest jutt käib.
Peaksin õppima, aga ei jõua.. pea valutab ja vastik on olla!


Tahaks,et kõik oleks korras.. et kõigil oleks hea ja puuduksid draaamad!

Kallid :).

PS! Kui kunagi telefonist pilte laen, saate Teiegi neid nautida..

No comments:

Post a Comment